آ
-
آژانسهای گردشگردی
بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتریهای آژانسهای گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفهای کارکنان (آژانسهای مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
ا
-
ابعاد گردشگری
تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
-
احساس و اعتماد به برند
تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
-
اخلاق حرفهای
بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتریهای آژانسهای گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفهای کارکنان (آژانسهای مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
-
ادامۀ حیات هتل
طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
-
اطلاعات
تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
-
اقامتگاه بومگردی
عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
-
الگوهای ذهنی
شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
-
اماکن گردشگری
نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
-
اوقات فراغت
شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
ب
-
بازدید مجازی
نقش بازدید مذهبی مجازی بر تابآوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
-
برجستهسازی
تحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجستهسازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
-
برند
اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
-
برند کارفرما
تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
-
بیماری کرونا
نقش بازدید مذهبی مجازی بر تابآوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
پ
-
پایداری
تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
-
پیامد
تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
ت
-
تأثیرات اقتصادی
تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
-
تأسیسات
راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
-
تابآوری
نقش بازدید مذهبی مجازی بر تابآوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
-
تحلیل کتابسنجی
مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
-
تحلیلمحتوا
تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
-
تحلیلمحتوا
تحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجستهسازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
-
ترغیبکنندگی
تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
-
تصمیم گردشگران
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
-
تصویر مقصد
عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
-
تعطیلات کاری
اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
-
تقویت برند
طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
-
تنظیمگری
نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
-
توزیع متوازن
راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
-
توسعه
راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
-
توسعۀ صنعت گردشگری
طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
ج
-
جذابیت برند کارفرما
تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
-
جذب مشتری
بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتریهای آژانسهای گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفهای کارکنان (آژانسهای مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
چ
-
چالشها
شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
خ
-
خانههای دوم
تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
ر
-
راهکار
تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
-
رسانه
تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
-
رضایت گردشگر
عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
-
روزنامه
تحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجستهسازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
-
روستای توشن
تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
-
روستای قلات
بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
ز
-
زیرساخت
راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
س
-
سرمایۀ رابطهای ادراکشده
تأثیر سرمایۀ رابطهای ادراکشده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
-
سناریو نویسی
سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
ش
-
شخصیت برند
تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
-
شهرستان پاوه
تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
-
شهرستان گرگان
تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
-
شهر شیراز
بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
-
شهر هوشمند
مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
ع
-
عملکرد بازاریابی
بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتریهای آژانسهای گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفهای کارکنان (آژانسهای مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
-
عملکرد برند
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
-
عوامل درونی و شناختی
عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
ق
-
قصد خرید
تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
-
قصد رفتاری
عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
-
قوانین و مقررات
نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
ک
-
کارآفرینی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
-
کارآفرینی
بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
-
کرونا
تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
-
کرونا
اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
-
کلان شهر مشهد
سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
-
کووید-19
شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
-
کیفیت خدمات
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
گ
-
گردشگری
نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
-
گردشگری
تأثیر سرمایۀ رابطهای ادراکشده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
-
گردشگری
تأثیر بهرهگیری از رسانههای آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیبکنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
-
گردشگری
تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همهگیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
-
گردشگری
عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
-
گردشگری
اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
-
گردشگری
راهکارهایی برای توسعۀ عدالتمحور و اصلاح پراکنش زیرساختها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
-
گردشگری
تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
-
گردشگری پزشکی
سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
-
گردشگری روستایی
بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
-
گردشگری روستایی
تأثیرات اقتصادی گردشگری خانههای دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
-
گردشگری روستایی
عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاههای بومگردی مورد مطالعه: اقامتگاههای بومگردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
-
گردشگری سلامت
بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
-
گردشگری لوکس
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
-
گردشگری مذهبی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
-
گردشگری مذهبی
سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلانشهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
-
گردشگری مذهبی
نقش بازدید مذهبی مجازی بر تابآوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
-
گردشگری هوشمند
مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
-
گردشگری ورزشی
تحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجستهسازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
م
-
محدودیت های ادراک شدۀ گردشگری
محدودیتهای ادراکشدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموختهشدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
-
معلولان
محدودیتهای ادراکشدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموختهشدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
-
مقصد گردشگری هوشمند
مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
-
موزۀ ملی ایران
تأثیر سرمایۀ رابطهای ادراکشده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
-
میل
عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
ن
-
نظارت
نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
-
نظریۀ درماندگی آموخته شدۀ سلیگمن
محدودیتهای ادراکشدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموختهشدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
-
نگاشت شناختی فازی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
-
نگرش برند
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران، تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
-
نوآوری
بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
و
-
وابستگی مکانی
عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
-
وفاداری
تأثیر سرمایۀ رابطهای ادراکشده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
-
وفاداری به برند
اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
-
وفاداری مشتریان
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
ه
-
هتل
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
-
هتلهای شرکت نفت
تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجیگری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتلهای گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
-
هتل هوشمند
مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد