نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس‌های گردشگردی بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتری‌های آژانس‌های گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای کارکنان (آژانس‌های مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]

ا

  • ابعاد گردشگری تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
  • احساس و اعتماد به برند‏‏ تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتری‌های آژانس‌های گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای کارکنان (آژانس‌های مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
  • ادامۀ حیات هتل طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • اطلاعات تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • اقامتگاه بوم‌گردی عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
  • الگوهای ذهنی شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
  • اماکن گردشگری نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
  • اوقات فراغت شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]

ب

  • بازدید مجازی نقش بازدید مذهبی مجازی بر تاب‌آوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
  • برجسته‌سازی تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجسته‌سازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
  • برند اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • برند کارفرما‏‏ تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • بیماری کرونا نقش بازدید مذهبی مجازی بر تاب‌آوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]

پ

  • پایداری تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
  • پیامد تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]

ت

  • تأثیرات اقتصادی تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • تأسیسات راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • تاب‌آوری نقش بازدید مذهبی مجازی بر تاب‌آوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
  • تحلیل کتاب‌سنجی مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
  • تحلیل‌محتوا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • تحلیل‌محتوا تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجسته‌سازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
  • ترغیب‌‏کنندگی تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • تصمیم گردشگران بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • تصویر مقصد عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
  • تعطیلات کاری اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • تقویت برند طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]
  • تنظیم‌گری نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
  • توزیع متوازن راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • توسعه راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • توسعۀ صنعت گردشگری طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتل‏‌های منتخب چهارستاره و پنج‌‏ستارۀ شهر مشهد) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 143-168]

ج

  • جذابیت برند کارفرما تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • جذب مشتری بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتری‌های آژانس‌های گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای کارکنان (آژانس‌های مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]

چ

  • چالش‌ها شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]

خ

  • خانه‏‌های دوم تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]

ر

  • راهکار تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • رسانه‏ تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • رضایت گردشگر عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
  • روزنامه تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجسته‌سازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]
  • روستای توشن تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • روستای قلات بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]

ز

  • زیرساخت راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]

س

  • سرمایۀ رابطه‌ای ادراک‌شده تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • سناریو نویسی سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]

ش

  • شخصیت برند‏‏ تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • شهرستان پاوه تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
  • شهرستان گرگان تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • شهر شیراز بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
  • شهر هوشمند مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]

ع

  • عملکرد بازاریابی بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی در جذب مشتری‌های آژانس‌های گردشگردی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای کارکنان (آژانس‌های مسافرتی شهر رشت) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 201-217]
  • عملکرد برند بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • عوامل درونی و شناختی عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]

ق

  • قصد خرید تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • قصد رفتاری عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
  • قوانین و مقررات نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]

ک

  • کارآفرینی بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
  • کارآفرینی بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
  • کرونا تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • کرونا اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • کلان شهر مشهد سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
  • کووید-19 شناسایی چالش های مدیریت اوقات فراغت ورزشی در بحران کووید- 19 [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 123-141]
  • کیفیت خدمات عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]

گ

  • گردشگری نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
  • گردشگری تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • گردشگری تأثیر بهره‏‌گیری از رسانه‌‏های آنلاین در تغییرات طرز تفکر جهانگردان از طریق اشتراک اطلاعات و ترغیب‏‌کنندگی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 61-76]
  • گردشگری عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
  • گردشگری تحلیل محتوای مقالات منتشرشده با محوریت موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و گردشگری مورد مطالعه: پنج نشریۀ اول گردشگری در جهان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 77-89]
  • گردشگری عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
  • گردشگری اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • گردشگری راهکارهایی برای توسعۀ عدالت‌محور و اصلاح پراکنش زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در ایران [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 1-19]
  • گردشگری تحلیل ابعاد پایداری گردشگری در شهرستان پاوه [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 95-106]
  • گردشگری پزشکی سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
  • گردشگری روستایی بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
  • گردشگری روستایی تأثیرات اقتصادی گردشگری خانه‌های دوم در روستاهای هدف گردشگری موردمطالعه: روستای توشن گرگان [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 129-139]
  • گردشگری روستایی عوامل مؤثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه‌‏های بوم‌‏گردی مورد مطالعه: اقامتگاه‏‌های بوم‌‏گردی شهرستان دماوند [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 155-172]
  • گردشگری سلامت بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]
  • گردشگری لوکس بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • گردشگری مذهبی بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
  • گردشگری مذهبی سناریونویسی در گردشگری پزشکی کلان‏‌شهر مشهد با تأکید بر گردشگری مذهبی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 141-154]
  • گردشگری مذهبی نقش بازدید مذهبی مجازی بر تاب‌آوری در دوران کرونا [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 107-121]
  • گردشگری هوشمند مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
  • گردشگری‌ ورزشی تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان با تأکید بر برجسته‌سازی گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 101-115]

م

  • محدودیت ‌های ادراک‌ شدۀ گردشگری محدودیت‌های ادراک‌شدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموخته‌شدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
  • معلولان محدودیت‌های ادراک‌شدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموخته‌شدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
  • مقصد گردشگری هوشمند مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]
  • موزۀ ملی ایران تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • میل عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]

ن

  • نظارت نظام حقوقی حاکم بر نظارت بر اماکن گردشگری در حقوق ایران [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 1-18]
  • نظریۀ درماندگی آموخته‌ شدۀ سلیگمن محدودیت‌های ادراک‌شدۀ گردشگری توسط معلولان، در پرتو نظریۀ درماندگی آموخته‌شدۀ سلیگمن [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 117-127]
  • نگاشت شناختی فازی بررسی نقش عوامل مؤثر بر گردشگری مذهبی در توسعه کارآفرینی شهر شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 31-42]
  • نگرش برند بررسی تاثیر ارزش ویژه برند برقصد بازدید گردشگران،‌ تحلیل نقش نگرش به برند و عملکرد برند در صنعت گردشگری لوکس (مورد مطالعه : دهکده توریستی نمک آبرود) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 53-73]
  • نوآوری بررسی عوامل مرتبط با توسعۀ کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 91-99]

و

  • وابستگی مکانی عوامل پیش بینی کننده قصد رفتاری گردشگران آرامگاه فردوسی؛کاربست تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری وابستگی [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 185-199]
  • وفاداری تأثیر سرمایۀ رابطه‏‌ای ادراک‏‌شده در وفاداری بازدیدکننده (مطالعۀ موردی بازدیدکنندگان موزۀ ملی ایران) [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 43-60]
  • وفاداری به برند اثر رضایتمندی گردشگران بر وفاداری به برند مقصد گردشگری با استفاده از متغیر میانجی رضایت گردشگران تجاری در جهان پساکرونا (گردشگران شرق آسیا) [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 75-93]
  • وفاداری مشتریان عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]

ه

  • هتل عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و نقش آن در وفاداری مشتریان هتل پرسپولیس شیراز [دوره 6، شماره 11، 1400، صفحه 19-30]
  • هتل‏‌های شرکت نفت تأثیر شخصیت برند در جذابیت برند کارفرما با میانجی‏گری احساس و اعتماد مورد پیمایش: هتل‏های گردشگری شرکت ملی نفت [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 169-183]
  • هتل هوشمند مرور کتاب سنجی بر پژوهش های گردشگری هوشمند [دوره 6، شماره 12، 1400، صفحه 21-35]